مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:402020-09-28سياسي

نماینده مجلس: رزم حسینی در کرمان طرح های خوب اقتصادی اجرا کرد


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رزم حسینی زمانی که در کرمان استاندار بود، طرح های خوب اقتصادی اجرا کرد، افزود: وی یکی از وزرای موفق کابینه روحانی خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی نماینده انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس جهت تصدی این وزارتخانه گفت: زمانی که آقای رزم حسینی استاندار استان ما یعنی کرمان بوده، طرح های خوب اقتصادی اجرا کرد و باعث رشد و توسعه استان شده به نحوی که ثمرات آن در حال حاضر مشخص وی مشهود است.

وی با بیان اینکه ایشان علاوه بر کرمان، استاندار خراسان رضوی هم بوده و در حال حاضر در همین مسئولیت است، افزود: ایشان سالها در سپاه پاسداران مشغول فعالیت بوده و نشان داده یک مدیر موفق جهادی است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای مجلس نسبت به ایشان مثبت است، افزود: قطعا مجلس به ایشان اعتماد خواهد کرد و روز سه شنبه با رای بالا از بهارستان به ساختمان وزارت صمت می رود.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به پخش برخی شایعات مبنی بر اینکه رزم حسینی دارای تابعیت مضاعف است، افزود: این موضوع صحت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: رزم حسینی در کرمان طرح های خوب اقتصادی اجرا کرد

نماینده مجلس: رزم حسینی در کرمان طرح های خوب اقتصادی اجرا کرد