مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:402020-09-28سياسي

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه قم منصوب شد


مسئول نهاد نمایندگی رهبری با صدور حکمی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه قم را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه های کشور عنوان کرد: رسالت نظام اسلامی، روحانیت، نهاد و هر فرد مومن مجاهد حاضر در صحنه منفک از یکدیگر نیست هر چند قالب ها متفاوت باشد لکن همه در راستای رسالت انبیاء یعنی همراه کردن مردم و ارائه آیات الهی و تزکیه و تعلیم آنها است، رسالت اجتماعی انبیاء در مرحله بعد برائت از طاغوت و عبادت خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه آنچه امروزه در نظام علمی کشور شاهد هستیم با آنچه مورد انتظار است تفاوت دارد، ادامه داد: واقعیت اینست که دانشگاه محصول تولید شده در بستر غرب بوده که وارد کشور ما شده است لذا تحولات آن نیز منطبق با هر آنچه در محل تولدش بوده هست.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور با بیان اینکه جایی باید سیر تبعیت شکسته شود و ضمن آموختن از داشته های غرب، تقلید دائمی نشود، افزود: در سند دانشگاه اسلامی مهمترین بخش اسلامی شدن دانشگاه حوزه آموزش، پژوهش و مدیریت دانشگاه است و مقوله فرهنگی تنها یکی از این چهار حوزه است.

حجت الاسلام و المسلمین رستمی تصریح کرد: در نهاد نباید رسالت را فقط در فعالیت فرهنگی دید، مسئولان نهاد در حوزه هایی که متصدی و مجری و عنصر فعال وجود دارد کمتر و در حوزه هایی که بی متص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه قم منصوب شد

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه قم منصوب شد