مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-28سياسي

وزارتخانه های خارجه، اقتصاد و نفت، باشگاه تحریمی ها را تاسیس کنند


عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس معتقد است دولت باید با اعتقاد به اهداف تأسیس باشگاه تحریمی ها، همگرایی بین المللی ایجاد کرده و شرایط را برای تسهیل تبادلات تجاری فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی، با اشاره به اهمیت تشکیل باشگاه تحریمی ها، اظهار داشت: آمریکا به صورت غیرقانونی کشورهای دنیا را به دو بخش تحریم شده و تحریم نشده تبدیل کرده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: از این رو کشورهایی که متأثر از سیاست های اقتصادی آمریکا هستند و تا کنون مبادلات خود را بر اساس دلار انجام می دادند اکنون این ارز را به عنوان تهدید می بینند و به دنبال جایگزینی برای آن هستند.

وی افزود: کشورهایی که به خاطر عدم تمکین از اراده نظام سلطه مورد تحریم آمریکا واقع شده اند، باید به سمت سازوکار اقتصادی پیش بروند تا بر اساس آن واحد پولی جدیدی برای مبادلات تجاری خود قرار دهند و با این واسطه بتوانند تهدیدهای آمریکا را محدود کنند.

علیرضابیگی در ادامه با بیان اینکه کشورهایی همچون روسیه، چین، پاکستان، ترکیه و برخی کشورهای دیگر بر لبه تیغ تحریم قرار دارند، عنوان کرد: این کشورها باید برای به حداقل رساندن آسیب های ناشی از تحریم، یک ارز مشترک انتخاب کنند که برای این کار لازم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارتخانه های خارجه، اقتصاد و نفت، باشگاه تحریمی ها را تاسیس کنند

وزارتخانه های خارجه، اقتصاد و نفت، باشگاه تحریمی ها را تاسیس کنند