مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-28سياسي

سخنرانان و مداحان نایب الزیاره مردم در مسیر پیاده روی اربعین می شوند


مسئول کارگروه برنامه ریزی مراسم اربعین حسینی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین گفت: امسال باتوجه به شرایط کرونا، این کمیته بنا دارد درصورت صدور مجوز دولت عراق سخنران و مداح به عراق اعزام کند.

- علی اکبر مداحی مسئول کارگروه برنامه ریزی مراسم اربعین حسینی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه های این کمیته در ایام اربعین امسال اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا زائران ایرانی براساس اعلام مسئولین دولت عراق امکان حضور در پیاده روی عظیم اربعین را ندارند و دل های عاشقان اباعبدالله آزرده است.

وی افزود: امسال با توجه به این شرایط، کمیته مراسم ستاد اربعین بنا دارد درصورت صدور مجوز دولت عراق با مشارکت رسانه ملی، سخنران و مداح ایرانی به همراه چند مداح عرب زبان به کربلا، نجف، کاظمین و سامرا برای تهیه برنامه های مناسب از مسیر پیاده روی و عتبات عالیات اعزام کند تا حال و هوا و  فضای اربعین را به خانه های مردم بیاورد.

مداحی گفت:  ان شاالله از روز سه شنبه 8 مهرماه این کاروان راهی عراق خواهد شد و بناست تا جمعه 18 مهرماه در شهر نجف، مسیر نجف به کربلا، شهر کربلای معلی و شهرهای سامرا و کاظمین در دو نوبت ظهر و شب به مدت حدود یک ساعت سخنرانی و مرثیه خوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانان و مداحان نایب الزیاره مردم در مسیر پیاده روی اربعین می شوند

سخنرانان و مداحان نایب الزیاره مردم در مسیر پیاده روی اربعین می شوند