مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-28ورزشي

جلوگیری از مهاجرت بی رویه به شهرها با ایجاد اشتغال در روستا


ایجاد زمینه اشتغال در روستاها از مهاجرت های بی رویه و افزایش جمعیت درحاشیه شهر پیشگیری کرده و درآمدزایی روستاییان زمینه بازگشت را به روستاها فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام احمد مروی در دیدار نمایندگان مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی که در تالار شهید سلیمانی حرم مطهر رضوی انجام شد، با بیان اینکه آستان قدس رضوی مشکل حاشیه شهر مشهد را مشکل خود می داند، اظهار کرد: خدمت رسانی آستان قدس به زائران و مجاوران، محدود به همین صحن و سرای نورانی و صیانت از موقافات آن نیست، بلکه حل مشکلات مردم در حاشیه شهر مشهد را از وظایف اصلی خود می دانیم.

وی ضمن تقدیر از تفاهم و همکاری خوب میان مسئولان مختلف مشهد از جمله شهرداری مشهد و استانداری خراسان رضوی، عنوان کرد: آستان قدس رضوی برای حل مشکلات مردم در شهرک شهید رجایی و شهید باهنر اقدام تاریخی را با اختصاص چندین هکتار زمین به مدیریت شهری مشهد انجام داد که پیش از این سابقه نداشته است، اقدام مهمی که ضمن مراعات کامل غبطه و مصلحت وقف، در راستای رفع مشکلات حاشیه شهر مشهد، رفع معضلات اجتماعی و کمک به نیازمندان انجام شد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مدیریت شهری مشهد متعهد شده است طی 10 ماه با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 400 میلیارد تومان 12 پروژه شامل پروژه هایی از جمله ساخت مراکز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از مهاجرت بی رویه به شهرها با ایجاد اشتغال در روستا

جلوگیری از مهاجرت بی رویه به شهرها با ایجاد اشتغال در روستا