مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:302020-09-28سياسي

قدرت پاسخگویی به جنایات آمریکا از دستاوردهای دفاع مقدس است


مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل گفت: قدرت پاسخگویی به جنایات آمریکا و مقابله با استکبار جهانی از دستاوردهای دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی ستوده صبح دوشنبه در مراسم تجلیل از رزمندگان و جانبازان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، با تبریک سالگرد چهل سالگی دفاع مقدس، با اشاره به شرایط و اوضاع کشور در سال های ابتدایی انقلاب، اظهار کرد: در 31 شهریور سال 1359، یک جنگ نابرابر بر ما تحمیل شد.

وی با بیان اینکه در جنگ هشت ساله، کلمه ی مقدس در کنار دفاع قرار گرفت، تصریح کرد: از دلایل محکم تقدس این دفاع، این بود که عارف ترین، الهی ترین و مجتهدترین فرد به عنوان فرمانده این جنگ بود و از طرفی حضرت امام (ره) صدام را کافر نامید و همین صدام طرف دار کفار نیز بود، بنابراین رزمندگان ما این جبهه بندی برای شان کامل شد و با اعتقاد به شعار چه بکشیم و چه ما را بکشند پیروز میدان هستیم، به میادین نبرد شتافتند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، با اشاره به تاریخ کهن کشورمان گفت: ما قبل از انقلاب هم جنگ های متمادی با کشورهای همسایه داشته ایم و کلمه دفاع را نیز به کار می بردیم اما در اثر بی لیاقتی پادشاهان هر بار بخشی از خاک کشور را از دست دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت پاسخگویی به جنایات آمریکا از دستاوردهای دفاع مقدس است

قدرت پاسخگویی به جنایات آمریکا از دستاوردهای دفاع مقدس است