مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-28ورزشي

قدردانی از اثرگذاری مثبت شیمیدر در ورزش قم


مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از باشگاه شیمیدر به واسطه اثرگذاری مثبت در ورزش قم و نقش موثر آن در توسعه و پیشرفت بسکتبال قم قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شیمیدر یکی از باشگاه های قدرتمند بسکتبال ایران است که نزدیک به یک دهه در این رشته فعال است و از سال 1398 به عنوان نماینده استان قم در مسابقات لیگ برتر این رشته به میدان می رود، تیمی که اگر کرونا نبود شاید قهرمانی لیگ برتر را در فصل اخیر این رقابت ها به نام خود ثبت می کرد.

این تیم از آبان ماه سال گذشته که در سالن شهید حیدریان قم میزبان رقبای لیگ برتری خود شد، شور و هیجان فوق العاده ای در ورزش قم به ویژه در بین اهالی رشته بسکتبال ایجاد کرد، سکوهای سالن سال ها بود که با تماشاگران رشته بسکتبال میانه ای نداشت اما شیمیدر بار دیگر شوق به بسکتبال را در دل مردم قم و قمی های علاقمند به ورزش زنده کرد.

شیمیدر به واسطه برخورداری از کادر مدیریتی موفق و کاردان، اکنون الگوی بسیاری از تیم های باشگاهی ورزش قم است و زمینه ساز تحول در بسکتبال قم شده، حالا علاقمندان به بسکتبال امیدوارند با تداوم حضور، حمایت و پشتیبانی این باشگاه از استعدادهای بسکتبال، بار دیگر این رشته در بخش های مختلف رونق بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از اثرگذاری مثبت شیمیدر در ورزش قم

قدردانی از اثرگذاری مثبت شیمیدر در ورزش قم