مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-28سياسي

«هفت خوان سلیمان» در هفت فصل به تعبیر راه و رسم سردار دل ها می پردازد


سردار دل ها لقبی برازنده، ساده و عمیق برای قهرمان این کتاب بوده و او رستم میدان های نبرد و رستم رنج و تلاش و درد است؛ به او هم می شود رستم دستان گفت، - خبرگزاری فارس ـ اردبیل؛ پیغام فتح حامد قادری: هفت خوان سلیمان با ظرایف شاعرانه و آرایه های ادبی، نقشه ای است نظامی که با اجتماع حروف الفبا جزییات یک عملیات را توضیح می دهد.

این کتاب نسخه ای است حکیمانه که از زهرآبه درد، معجون و اکسیر درمان می سازد و فریادی است که از حنجره خونین کلمات بلند می شود، کلماتی که به امید فتح و پیروزی همدیگر را سخت در آغوش می فشارند تا جمله ای واحد بسازند و بگویند وحدت سرلوحه همه کارها و رمز پنهان همه موفقیت های بشر است.

هر کلمه ای که در این طور کاغذی تجلی پیدا می کند آیت و نشانه ای است از رسالت یک کلیم و یک موسی، موسایی که دست بیضایش با یک حلقه انگشتر عقیق به تمام جهان فراخوان مقاومت داد.

مقاومتی پویا و ضد سکون، مقاومتی قوام برانگیز و حرکت زا، مقاومتی موسوم با دمی عیسوی، مقاومتی محمدی با حسام علوی و مقاومتی عاشورایی با تاکتیک زینبی.

نویسنده هفت خوان سلیمان در بخشی از این کتاب می نویسد؛ در این کتاب با هفت خوان حماسی کار دارم اما هفت خوان من نه داستان خیالی است نه افسانه خالی، بلکه حقیقتی است عریان و قابل لمس نه جلوه های ویژه دارد نه کوه های مصنوعی نه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هفت خوان سلیمان» در هفت فصل به تعبیر راه و رسم سردار دل ها می پردازد

«هفت خوان سلیمان» در هفت فصل به تعبیر راه و رسم سردار دل ها می پردازد