مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-28اقتصادي

راه اندازی کارخانه تولید پودر نانو کربنات کلسیم با کاربرد در صنایع کشور


گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان با توجه به فراوانی ماده اولیه کربنات کلسیم در کشور موفق به تولید پودر نانوذرات کربنات کلسیم با کاربرد در صنایع نفت و گاز و پلاستیک و لاستیک شدند و در حال هدف گذاری برای صادرات این محصول هستند.

- گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان با توجه به فراوانی ماده اولیه کربنات کلسیم در کشور موفق به تولید پودر نانوذرات کربنات کلسیم با کاربرد در صنایع نفت و گاز و پلاستیک و لاستیک شدند و در حال هدف گذاری برای صادرات این محصول هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر معماری فرد از محققان این شرکت فناور در حوزه صنایع کربنات کلسیم با اشاره به تاسیس کارخانه با ظرفیت تولید 20 هزار تن پودر نانوذرات کربنات کلسیم در سال، گفت: این کارخانه به گونه ای طراحی شده که تولیدات آن بر اساس استانداردهای اروپا باشد تا زمینه صادرات این محصول به اروپا را فراهم کنیم.

از آنجایی این کارخانه بیش از نیاز کشور قادر به تولید نانوذرات کربنات کلسیم است، برنامه ما بر صادرات این محصول تدوین شده است.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از نیاز کشور به این نانوذرات در حال حاضر از خارج وارد می شود، ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک نیاز بازار داخل را تامین کنند و یادآور شد: این نانوذرات در صنایع مختلفی نظیر پلاستیک، لاستیک، نفت و گاز کارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارخانه تولید پودر نانو کربنات کلسیم با کاربرد در صنایع کشور

راه اندازی کارخانه تولید پودر نانو کربنات کلسیم با کاربرد در صنایع کشور