مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-28اقتصادي

کاهش 16 درصدی ورود پرونده تخلفات کالا و خدمات به تعزیرات زنجان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: تعداد پرونده های تخلف در بخش کالا و خدمات در نیمه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد کاهش دارد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: تعداد پرونده های تخلف در بخش کالا و خدمات در نیمه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد کاهش دارد.

مرتضی ممیزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در نیمه اول امسال 1761 فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات به تعزیرات حکومتی استان زنجان ارسال شده است.

وی ارزش ریالی این تعداد پرونده تخلف را بیش از 500 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پارسال در همین بازه زمانی 2348 فقره پرونده تشکیل شده و ارزش ریالی این پرونده ها نیز 40 میلیارد ریال بود.

این مسئول ادامه داد: تعداد پرونده های تخلف در تعزیرات حکومتی استان در بخش کالا و خدمات در نیمه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد کاهش دارد و عمده تخلفات واحدهای صنفی در استان زنجان گران فروشی، درج نکردن قیمت و صادر نکردن فاکتور است.

ممیزی با بیان اینکه همه بازرسان و روسای شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان در آماده باش هستند، تصریح کرد: تعزیرات حکومتی استان با هرگونه گران فروشی و افزایش قیمت کالا مقابله کرده و با متخلفان برخورد می کند و از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 16 درصدی ورود پرونده تخلفات کالا و خدمات به تعزیرات زنجان

کاهش 16 درصدی ورود پرونده تخلفات کالا و خدمات به تعزیرات زنجان