مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:202020-09-28سياسي

نویسنده ای که به یاد شهدا قلم می زند


دوران دفاع مقدس روایتگر رشادت ها و دلاوری های انسان هایی آزاده است که با عزمی راسخ، گام در مسیری دشوار نهادند و اینگونه جلوه ای از عشق الهی را به منصه ظهور رساندند و آموزگار درس ایثار و ازخودگذشتگی شدند.

- ایسنا/همدان دوران دفاع مقدس روایتگر رشادت ها و دلاوری های انسان هایی آزاده است که با عزمی راسخ، گام در مسیری دشوار نهادند و اینگونه جلوه ای از عشق الهی را به منصه ظهور رساندند و آموزگار درس ایثار و ازخودگذشتگی شدند.

یکی از اقدامات فرهنگی عصر حاضر پرداختن به حوزه ادبیات دفاع مقدس و فرهنگ پایداری است و برای نهادینه سازی فرهنگ پایداری در سطح جامعه استفاده و بهره برداری حداکثری از ظرفیت نویسندگان و اهالی قلم یک ضرورت خواهد بود چراکه بدون تردید آثار نویسندگان حوزه ادبیات دفاع مقدس گویاترین زبان برای بیان صحنه های شکوهمند دفاع مقدس و حفظ این گنجینه بزرگ تاریخ ایران اسلامی و انتقال آن به نسل آینده و بهترین زمینه برای ایجاد پیوند میان فرهنگ ایثار و شهادت با فرهنگ عمومی کشور است.

نویسندگان و ناشران اسدآبادی نیز همواره برای حفظ خاطرات دفاع مقدس و شهدا از قافله عقب نمانده و دلاورمردی های شهدای دیار سیدجمال الدین اسدآبادی را در دوران دفاع مقدس به قلم کشیده و به روایتگری رشادت های این بزرگمردان حماسه هشت سال دفاع مقدس پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده ای که به یاد شهدا قلم می زند

نویسنده ای که به یاد شهدا قلم می زند