مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-28سياسي

نقش درخشان بانوان در دوران دفاع مقدس/ بانوان انسان ساز عامل پیروزی یک ملت هستند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: نقش بانوان در دوران دفاع مقدس از جمله شرکت در برخی نبردها، حضور در ستادهای پشتیبانی جبهه ها و نیز به عنوان خانواده شهدا و جانبازان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اسحاق رسولی صبح امروز در جلسه هم اندیشی دفاع مقدس و زنان اظهار کرد: نقش بانوان در دوران دفاع مقدس از جمله شرکت در برخی نبردها، حضور در ستادهای پشتیبانی جبهه ها و نیز به عنوان خانواده شهدا و جانبازان، نقشی بسیار درخشان و بی بدیل است.

وی افزود: افتخارات کسب شده در دوران دفاع مقدس را مدیون چنین بانوانی هستیم که هزینه فراوانی را برای حفظ کشور و آرمان های انقلاب اسلامی پرداخت کردند.

بانوان انسان ساز عامل پیروزی یک ملت هستند رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ادامه داد: نگاه حضرت امام خمینی(ره) در نقش آفرینی بانوان در دوران دفاع مقدس موثر بود چراکه ایشان حضور بانوان در صحنه های سیاسی و اجتماعی کشور را لازم می دانستند.

رسولی بیان کرد: اکنون نیز دفاع ادامه دارد و نقش بانوان همانند نقش حضرت زینب(س) در واقعه عاشورا، تبدیل دفاع مقدس به یک جریان زنده فرهنگی است.

وی گفت: بانوان شجاع و انسان ساز عامل پیروزی یک ملت هستند، همان گونه که بانوان ایرانی در دوران انقلاب و دفاع مقدس با خلق صحنه های ایمان، شجاعت و فداکاری، عامل پیروزی کشورم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش درخشان بانوان در دوران دفاع مقدس/ بانوان انسان ساز عامل پیروزی یک ملت هستند

نقش درخشان بانوان در دوران دفاع مقدس/ بانوان انسان ساز عامل پیروزی یک ملت هستند