مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-28سياسي

خط نشان قاضی القضات خراسان شمالی برای تأمین نیاز دامداران


رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: موضوع تأمین آب دامداران ازجمله ضرورت هایی است که باید به طور جدی پیگیری شود و در این حوزه هیچ گونه کم کاری قابل توجیه نیست و متولیان امر باید در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نکنند تا بتوانیم مشکلات مربوطه را رفع سازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس سرشار از حماسه های بی بدیلی است که جلوه های زیبایی از ایثار، شجاعت، مقاومت و انگیزه بالای الهی شهدا، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان عزیزمان را در دفاع از کیان جمهوری اسلامی به نمایش می گذارد.

وی در ادامه با اشاره به مشکل اعتراض دامداران نسبت به تأمین منابع آب موردنیاز دام خاطرنشان کرد: موضوع تأمین آب دامداران ازجمله ضرورت هایی است که باید به طور جدی پیگیری شود و در این حوزه هیچ گونه کم کاری قابل توجیه نیست و متولیان امر باید در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نکنند تا بتوانیم مشکلات مربوطه را مرتفع سازیم.

رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی با تبیین بایسته های دستورالعمل جدید رییس قوه قضاییه در راستای صیانت از حقوق عامه و حفظ حقوق بیت المال از تشکیل کارگروه ویژه ای برای پیگیری مصادیق و موارد مؤکد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط نشان قاضی القضات خراسان شمالی برای تأمین نیاز دامداران

خط نشان قاضی القضات خراسان شمالی برای تأمین نیاز دامداران