مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:052020-09-28سياسي

بازدید ارزیاب یونسکو از روستاهای کردستان آغاز شد


ارزیاب یونسکو که برای پیگیری پرونده ثبت جهانی اورامان از هفته گذشته وارد کشورمان شده بود، بازدید از روستاهای هدف طرح ثبت جهانی اورامان در استان کردستان را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با توجه به اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان های مسئول در دو استان کردستان و کرمانشاه از چندسال قبل تاکنون، پرونده ثبت جهانی اوارمان تحویل یونسکو شده و اقدامات مختلف برای عملیاتی کردن این مهم ادامه دارد.

از ابتدای مهر ماه سال جاری، ارزیاب یونسکو برای بررسی وضعیت و شرایط موجود در اورامانات وارد کشورمان شده و بازدید از روستاهای هدف این طرح را آغاز کرده است.

ارزیاب یونسکو بازدید خود از روستاهای هدف این طرح را از استان کرمانشاه آغاز کرد و ضمن حضور در روستاهای مختلف، از نزدیک در جریان وضعیت و شرایط موجود قرار گرفت و بررسی های مورد نیاز را نیز انجام داده است.

بر اساس اعلام مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان، ارزیاب یونسکو و تیم همراه از روز گذشته بازدید از روستاهای هدف این طرح در استان کردستان را آغاز کرده اند.

اسماعیل مریوانی به خبرنگار مهر گفت: ارزیاب یونسکو قرار است که طی چهار روز آینده ضمن حضور در مناطق مختلف هدف این طرح، از نزدیک شرایط و وضعیت موجود در مناطق اورامانات را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید ارزیاب یونسکو از روستاهای کردستان آغاز شد

بازدید ارزیاب یونسکو از روستاهای کردستان آغاز شد