مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:052020-09-28دانش

جدیدترین آمار ثبت نام رشته های بدون کنکور/ آخرین فرصت به غایبان کنکور


سخنگوی سازمان سنجش با اشاره به جدیدترین آمار ثبت نام در دوره پذیرش دانشجو با سوابق تحصیلی گفت: فرصت ثبت نام و انتخاب رشته متقاضیان ساعت 24 امشب دوشنبه به پایان می رسد.

- فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ثبت نام برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در مهرماه سال 1399 از پنجم مردادماه آغاز شد و با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبان تا ساعت 24 دوشنبه 7 مهرماه 99 فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام در این رشته ها اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش اضافه کرد: تاکنون 194 هزار و 281 نفر برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (مهرماه 1399) ثبت نام کرده اند.

وی گفت: داوطلبان توجه کنند تاکنون سه سری اصلاحات و تغییرات برای دفترچه راهنمای ثبت نام منتشر شده است که داوطلبان برای انتخاب رشته باید به آن اصلاحیه ها علاوه بر دفترچه توجه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: با توجه به مصوبه جلسه 24 تیرماه 99 شورای سنجش و پذیرش دانشجو، ثبت نام و اعلام نتایج پذیرش در رشته های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) برای تمامی زیرنظام های آموزشی (شامل دوره های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین آمار ثبت نام رشته های بدون کنکور/ آخرین فرصت به غایبان کنکور

جدیدترین آمار ثبت نام رشته های بدون کنکور/ آخرین فرصت به غایبان کنکور