مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:052020-09-28سياسي

برگزاری اختتامیه دوره آموزشی توانا اوایل آبان / شرکت بیش از 25 استان در این دوره


محمد حسن دهقانی، مسئول دوره های آموزشی توانا در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری این دوره ها گفت: این رویداد تخصصی توانمند سازی گروه های جهادی دانشجویی است و تاکنون در دوره اول که به صورت مجازی برگزار شد بیش از 25 استان را .

- محمد حسن دهقانی، مسئول دوره های آموزشی توانا در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری این دوره ها گفت: این رویداد تخصصی توانمند سازی گروه های جهادی دانشجویی است و تاکنون در دوره اول که به صورت مجازی برگزار شد بیش از 25 استان را با آمار قابل توجهی پوشش دهیم.

وی افزود: 2500 جهادگر در این دوره ها ثبت نام کردند، این رویداد از اوایل تیرماه آغاز شده و آخرین دوره آن هفته قبل برگزار شد که استان های برتر در این دوره ها مشخص شدند که در مراسم اختتامیه معرفی و از آن ها تقدیر می شود.

دهقانی اضافه کرد: مراسم اختتامیه یا هفته پایان مهرماه و یا نیمه اول آبان به صورت مجازی با حضور چند گروه برتر در تهران برگزار خواهد شد و حداقل تعداد را خواهیم داشت و از هر استان یک گروه برتر را دعوت خواهیم کرد.

وی یادآور شد: این رویداد باعث شد که مدل جدیدی از آموزش و توانمند سازی گروه های جهادی را تجربه کنیم و آموزش گروه های جهادی مردمی را هم داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه دوره آموزشی توانا اوایل آبان / شرکت بیش از 25 استان در این دوره

برگزاری اختتامیه دوره آموزشی توانا اوایل آبان / شرکت بیش از 25 استان در این دوره