مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:552020-09-28سياسي

«ما با تو سربلندیم»؛ اشعاری نوجوانانه در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شد


مجموعه اشعار نوجوانانه در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان «ما با تو سربلندیم» در قالب کتاب های پروانه توسط به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مجموعه اشعاری نوجوانانه در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان ما با تو سربلندیم در قالب کتاب های پروانه توسط به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شد.

در این اثر 18 قطعه شعر به کوشش حامد محقق و بابک نیک طلب گردآوری و چاپ شده است.

خبرهای سرخ از منیره هاشمی، در قصه ها از مریم زارعی، رسم خوبی از مرضیه تاجری، او همیشه هست از حامد محقق، مانند تو مرد می شوم من از اسماعیل صوفی نژاد، چراغ آسمان از محبوبه صمصام شریعت، سردار دل ها از طاهره اکرمی، در راه تو از سمیه قبادی، جاری تر از رود از دادیار حامدی، غیرت همیشه برجاست از اکرام السادات هاشمی پور، آفتاب تاریخ از طیبه شامانی(طناز)، تو لبخند درختی از مهدی طراوتی توانا، شوق از محمد عزیزی (نسیم) و شعرهای آیه شهادت، حال و هوای آسمانی، حاج قاسم، سهم آسمان، صبح جمعه از سمیه تورجی اشعار این مجموعه را شامل می شوند.

ما با تو سربلندیم با تصویرگری وحید خاتمی و طراح گرافیک سعید دین پناه در 42 صفحه قطع وزیری بیاضی و با قیمت 20 هزارتومان روانه بازار نشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ما با تو سربلندیم»؛ اشعاری نوجوانانه در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شد

«ما با تو سربلندیم»؛ اشعاری نوجوانانه در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شد