مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:452020-09-28اقتصادي

90 درصد بذرهای اصلاح شده به دست کشاورزان زنجانی رسید


رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: 45 درصد از نیاز کشاورزان زنجانی به بذرهای اصلاح شده در استان تولید می شود و 90 درصد بذرهای اصلاح شده به دست کشاورزان زنجانی رسیده است.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: 45 درصد از نیاز کشاورزان زنجانی به بذرهای اصلاح شده در استان تولید می شود و 90 درصد بذرهای اصلاح شده به دست کشاورزان زنجانی رسیده است.

جواد تاراسی در گفت وگو با ایسنا در خصوص تولید بذرهای اصلاح شده در استان زنجان، اظهار کرد: 45 درصد از نیاز کشاورزان زنجانی به بذرهای اصلاح شده در استان تولید می شود و یکی از قطب های تولید بذر کشور بوده و میزان بذر مورد نیاز در مزارع آبی و دیم زنجان بیش از 40 هزار تن است.

وی با بیان اینکه هشت رود، باران، هما، اوحدی و آذردو از جمله بذرهای تولید شده در استان زنجان هستند، افزود: کشت گندم در زنجان آغاز شده و امسال وسعت کشت این محصول استراتژیک بیش از 307 هزار هکتار خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه در زنجان 11 مرکز تهیه و تولید بذر اصلاح شده وجود دارد و 90 درصد بذرهای اصلاح شده به دست کشاورزان زنجانی رسیده است، تصریح کرد: امید است امسال شاهد بارش های خوب پاییزی و تولید گندم با کیفیت در استان زنجان باشیم، گفتنی است در طول سال با بالاترین معیارهای علمی بذرها تهیه شده و در فصل کشت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد بذرهای اصلاح شده به دست کشاورزان زنجانی رسید

90 درصد بذرهای اصلاح شده به دست کشاورزان زنجانی رسید