مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:402020-09-28اقتصادي

رعایت تدابیر بهداشتی در ادارات الزامی است


معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: با ابلاغ بخشنامه، رعایت تدابیر بهداشتی در بخش های اداری دستگاه های اجرایی الزامی بوده و ارباب رجوع باید این موازین بهداشتی را رعایت کند.

- میرکریم عبادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: علاوه بر کارکنان دولت که باید این تدابیر بهداشتی را مدنظر قرار دهند ارباب رجوع و مراجعین به ادارات نیز باید این موازین را رعایت کرده وگرنه ارائه خدمات به آنها ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: در محیط های اداری و با هدف جلوگیری از انتشار ویروس کرونا رعایت فاصله اجتماعی، زدن ماسک و سایر تدابیر ضروری و حیاتی به نظر می رسد و مدیران و کارکنانی که به این تدابیر بی تفاوت باشند به عنوان متخلف به تخلفات اداری معرفی می شوند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: کارکنان ادارات باید ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر زدن ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و شست وشوی مرتب دست و استفاده از مواد ضدعفونی کننده مکلفند خدمات خود را به شکل الکترونیکی ارائه کرده و از خدمات حضوری تا حد امکان اجتناب کنند.

عبادی افزود: در سالجاری و با شیوع کرونا ارائه خدمات غیرحضوری وضعیت مطلوب تری در ادارات پیدا کرده و همچنان دستگاه های اجرایی تلاش می کنند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت تدابیر بهداشتی در ادارات الزامی است

رعایت تدابیر بهداشتی در ادارات الزامی است