مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-28سياسي

دیدار اهالی رسانه با خانواده شهید شاخص سال 99 در همدان


همزمان با هفته دفاع مقدس اعضای هیئت زینبیون شامل شماری از فعالان رسانه ای استان همدان با خانواده شهید شاخص سال 99 همدان، شهید «سید احمد برقعی» دیدار کردند.

- همدان - همزمان با هفته دفاع مقدس اعضای هیئت زینبیون شامل شماری از فعالان رسانه ای استان همدان با خانواده شهید شاخص سال 99 همدان، شهید سید احمد برقعی دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با آخرین روز هفته دفاع مقدس، اعضای هیئت زینبیون شامل شماری از فعالان رسانه ای استان همدان با خانواده شهید شاخص سال 99 همدان، شهید سید احمد برقعی دیدار کردند.

در این دیدار صمیمانه و دوستانه که در حیاط منزل شهید و با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفت مادر شهید و سید کاظم برقعی برادر شهید برقعی با ذکر ویژگی ها، خصایص و خاطرات شهید، حاضران را با سیره و منش زندگی او آشنا کردند و غلامرضا فریدونی مسئول هیئت زینبیون نیز از رسالت جامعه رسانه ای در ادای دین به شهیدان و رهپویی در مسیر آنان گفت.

مسئول هیئت زینبیون در ابتدای این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید برقعی، اظهار کرد: تکریم خانواده شهیدان، تکریم ایثار، از خودگذشتگی، ولایتمداری و دینداری است و این در واقع حق شناسی است تا همگان بدانند چه جوانانی با چه شرایطی زندگی و دنیا را به قصد دفاع از همه ارزش های الهی و انسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار اهالی رسانه با خانواده شهید شاخص سال 99 در همدان

دیدار اهالی رسانه با خانواده شهید شاخص سال 99 در همدان