مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:202020-09-28اقتصادي

آقای روحانی! سهامداران خرد را دریابید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نماگر بورس تهران در پایان ساعت معاملاتی روز گذشته بیش از 43 هزار واحد افت کرد و به رغم تمام وعده های حمایتی که تا کنون از سوی مسئولان بورسی مطرح شده همچنان نقطه روشنی در روند معاملات مشاهده نمی شود و نماد های بازار .

- سازمان بورس و اوراق بهادار در جدیدترین تصمیم خود نوسان گیری روزانه را ممنوع اعلام کرد که خود این امر می تواند موج هیجانی جدیدی را به معاملات تحمیل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نماگر بورس تهران در پایان ساعت معاملاتی روز گذشته بیش از 43 هزار واحد افت کرد و به رغم تمام وعده های حمایتی که تا کنون از سوی مسئولان بورسی مطرح شده همچنان نقطه روشنی در روند معاملات مشاهده نمی شود و نماد های بازار سهام نهایت پس از سه روز روند مثبت، با صف فروش و فشار عرضه همراه می شوند.

به عقیده معامله گران قدیمی تر و فعالان بازار، مشکل فعلی ریشه در بی اعتمادی شکل گرفته از یک ماه و نیم گذشته دارد که مصوبات و تصمیمات نسنجیده به مثابه ریختن نفتی بر روی آتش این بی اعتمادی است.

گفتنی است سازمان بورس و اوراق بهادار در جدیدترین تصمیم خود نوسان گیری روزانه را ممنوع اعلام کرد که خود این امر می تواند موج هیجانی جدیدی را به معاملات تحمیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای روحانی! سهامداران خرد را دریابید

آقای روحانی! سهامداران خرد را دریابید