مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:202020-09-28اقتصادي

رشد ضریب نفوذ بازار سرمایه در کشور


به گفته یکی از کارشناسان بازار سرمایه بزرگترین دستاورد بازار سرمایه در طول تاریخ فعالیت ایجاد ضریب نفوذ بالا در کشور بوده است که این بازار مورد استقبال میلیون ها سهامدار در بازار سرمایه قرار گرفت و به عنوان بزرگترین ثروت در کشور حاصل شد.

- جی پلاس ، علیرضا تاج بر با اشاره به اینکه در یک سال اخیر با اقدام های انجام شده جذابیتی برای سرمایه گذاری در بورس میان سرمایه گذاران ایجاد شد، افزود: بزرگترین دستاورد بازار سرمایه در طول تاریخ فعالیت خود و اقدام منحصر به فرد آن در دنیا، ایجاد ضریب نفوذ بالای بازار سرمایه در کشور بود که این بازار مورد استقبال میلیون ها سهامدار در بازار سرمایه قرار گرفت و به عنوان بزرگترین ثروت در کشور حاصل شد.

ایرنا نوشت: وی ادامه داد: علت حضور این افراد، اعتمادی بود که در بازار سرمایه به دلیل صحبت های مطرح شده از سمت دولت ایجاد شد.

حرف های ضد و نقیض بورس را نزولی کرد تاج بر به اصلاح شاخص بورس اشاره کرد و گفت: عدم وجود هماهنگی ها و حرف ضد و نقیض در مرداد ماه باعث شد تا اعتماد مردم خدشه دار شود و دیگر بازار سرمایه را به عنوان بازاری امن نگاه نکنند.

این کارشناس بازار سرمایه به خروج هیجانی مردم از بازار سرمایه در یک ماه اخیر اشاره کرد و گفت: با اقدام های انجام شده در چند وقت اخیر برای بازگشت رشد به بازار نه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد ضریب نفوذ بازار سرمایه در کشور

رشد ضریب نفوذ بازار سرمایه در کشور