مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:152020-09-28سياسي

تحریف، راهبرد اصلی دشمنان در مقابل نظام اسلامی


مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت:در شرایط کنونی، رویکرد اصلی دشمنان، تحریف موفقیت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

- به گزارس خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از تنویر، حجت الاسلام عباس حاجی پور با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: مطالبه رهبرانقلاب در مقوله دفاع مقدس بازگو کردن حقایق دفاع مقدس به نسل جوان است .

وی با بیان اینکه تحریف حقایق انقلاب  رویکرد جبهه رسانه ای دشمنان در مقابل نظام اسلامی ما است، گفت: معاندان نظام وارونه جلوه دادن کارکردها ، پیشرفت ها و خدمات انقلاب اسلامی را در قالب تحریف دنبال می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز با اشاره به اینکه  تحریف در بستر فضای مجازی و رسانه ای به شیوه های مختلف  پمپاژ تبلیغاتی می کند  تابا یاس و نامیدی تولید نارضایتی کند، گفت: ارائه تصویری غلط از برخی مسائل و رویدادهای جامعه از شگردهای تحریف میباشد حاجی پور در پایان افزود: بسیج برای مقابله با هربه تحریف  در بستر مجازی حرکت خوبی برای ارائه روشنگری به جامعه شروع کرده  که به تبیین مسائل ورویداد های مختلف که بر علیه نظام اسلامی هجمه می نماید در قالب مسائل تبیینی و  تحلیلی به ارائه تولید محتوا می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریف، راهبرد اصلی دشمنان در مقابل نظام اسلامی

تحریف، راهبرد اصلی دشمنان در مقابل نظام اسلامی