مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:152020-09-28اقتصادي

استمرار در اجرا، رمز کسب دستاوردهای موثر از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی


پیشران طرح ملی توسعه ﻣشاغل خانگی در استان مرکزی گفت: آنچه برای موفقیت این طرح نیاز است ادامه دار بودن آن است و قطعا با ادامه دادن آن می توان گام های خوب و موثری در مسیر تولید فرش و ایجاد اشتغال خانگی برداشت.

- ایسنا/مرکزی پیشران طرح ملی توسعه ﻣشاغل خانگی در استان مرکزی گفت: آنچه برای موفقیت این طرح نیاز است ادامه دار بودن آن است و قطعا با ادامه دادن آن می توان گام های خوب و موثری در مسیر تولید فرش و ایجاد اشتغال خانگی برداشت.

علی رنجبر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پیشران در واقع لیدری است که اطلاعات لازم برای تولید کالای مرغوب را به تولیدکننده می دهد و مسلما مصرف کننده هم از مزایای آن بهره مند می شود، افزود: در این راستا و در قالب طرح ملی توسعه ﻣﺸﺎﻏﻞ خانگی آموزش های لازم جهت بافت، تولید و حتی طراحی فرش به افراد داده می شود تا بتوان طرحی دارای اصالت و جدید همخوان با سلایق مخاطب امروز با تنوع رنگی تولید کرد.

وی با اشاره به اینکه طرح ﻣﻠﻲ ﺗﻮﺳﻌﻪ مشاغل خانگی در گام اول قرار دارد و تاکنون حدود 50 ﻧﻔﺮ اﺯ ﻣﺘﻘﺎﺿﻴﺎﻥ ﻭاﺟﺪ ﺷﺮاﻳﻄ برای استفاده از این طرح متقاضی شده اند که اغلب مربوط به شهرستان اراک هستند، گفت: روال کار بر این است که ﭘﺲ اﺯ ﻣﺸﺎﻭﺭﻩ ﻋﻤﻮﻣﻲ و ﺗﺨﺼﺼﻲ و اﺳﺘﻌﺪاﺩﺳﻨﺠﻲ، برای افرادی که شناخت ﻛﻤﻲ از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار در اجرا، رمز کسب دستاوردهای موثر از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

استمرار در اجرا، رمز کسب دستاوردهای موثر از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی