مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:152020-09-28سياسي

برگزاری اولین روایت از ایثار و سلامت در زنجان


مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: مسابقه اولین روایت از ایثار و سلامت با هدف ادامه راه شهدا در عرصه سلامت و نزدیک کردن نسل جوان به آرمان های دفاع مقدس برای دانشجویان این دانشگاه برگزار می شود.

- ایسنا/زنجان مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: مسابقه اولین روایت از ایثار و سلامت با هدف ادامه راه شهدا در عرصه سلامت و نزدیک کردن نسل جوان به آرمان های دفاع مقدس برای دانشجویان این دانشگاه برگزار می شود.

زهرا بیات در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با مسابقه اولین روایت از ایثار و سلامت، اظهار کرد: مسابقه اولین روایت از ایثار و سلامت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان همزمان با هفته دفاع مقدس با محوریت ایثار و سلامت به همت ستاد شاهد و ایثارگر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می شود.

وی در رابطه با بخش مسابقه عکس نوشت مسابقه اولین روایت از ایثار و سلامت، افزود: دانشجویان علاقه مند می توانند عکس هایی با مضمون دفاع مقدس و محوریت ایثار و سلامت و ایثار و شهادت انتخاب کرده و در چند کلمه احساسات خود را نسبت به عکس بنویسند.

این مسئول در رابطه با بخش ویژه مسابقه اولین روایت از ایثار و سلامت، تصریح کرد: بخش ویژه این مسابقه با عنوان خاطره گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین روایت از ایثار و سلامت در زنجان

برگزاری اولین روایت از ایثار و سلامت در زنجان