مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:102020-09-28دانش

امروز دوشنبه آخرین مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه ها


سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از 172 هزار داوطلب در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام در این رشته‌ها امروز دوشنبه هفتم مهر پایان می‌پذیرد.

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی(معدل کتبی دیپلم) منحصرا به صورت اینترنتی از روز یکشنبه پنج ذ مرداد ماه سال جاری آغاز شده و امروز دوشنبه هفتم مهر ماه پایان می یابد.

وی در ادامه تصریح کرد: تاکنون بیش از 172 هزار نفر برای رشته های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ثبت نام کرده اند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبانی که متقاضی تحصیل در رشته محل های بدون آزمون در دانشگاه ها هستند، نیازی به شرکت در آزمون سراسری 99 ندارند می‌توانند نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش دوره‌های مذکور را که از روز چهارشنبه اول مرداد ماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته را مطالعه کنند.

زرین افزود: بر این اساس همه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی(معدل کتبی دیپلم) در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز دوشنبه آخرین مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه ها

امروز دوشنبه آخرین مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه ها