مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:052020-09-28سياسي

به ایجاد سازش در پرونده ها با جدیت ورود کرده ایم


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: طی ماه های گذشته در شعب مختلف دادسرای استان ایجاد صلح و سازش در پرونده ها در دستور کار قرار گرفته و خوشبختانه توفیقات بسیار خوبی نیز در این رابطه داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه، بااشاره به تاکیدات رییس کل محترم دادگستری استان مبنی بر لزوم توجه جدی به ایجاد سازش در پرونده های قضایی، اظهار کرد: همچنین در راستای اجرای ماده 192 قانون آیین دادرسی کیفری نیز در تلاشیم تا جایی که قانون اجازه می دهد، در پرونده های ورودی به دادسرا سازش ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: براین اساس، طی ماه های گذشته در شعب مختلف دادسرای استان ایجاد صلح و سازش در پرونده ها در دستور کار قرار گرفته و خوشبختانه توفیقات بسیار خوبی نیز در این رابطه داشته ایم.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه افزود: طبق آمارها هر ماه بصورت میانگین حدود چهار هزار پرونده به دادسرای استان کرمانشاه وارد می شود که می توان درصد قابل توجهی از آنها را از طریق میانجیگری و صلح و سازش مختومه کرد.

وی اضافه کرد: قطعا ایجاد هر پرونده قضایی تبعات منفی را برای طرفین پرونده یعنی هم شاکی و هم متشاکی به دنبال دارد، لذا باید بتوانیم پرونده هایی که قابلیت سازش را دارند را در همان ابتدا از طریق مسالمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به ایجاد سازش در پرونده ها با جدیت ورود کرده ایم

به ایجاد سازش در پرونده ها با جدیت ورود کرده ایم