مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:052020-09-28بين الملل

اعتراضات در آمریکا؛ کنتاکی همچنان ملتهب از مرگ یک شهروند سیاه پوست


جمعیتی از معترضان آمریکایی در لوییویل ایالت کنتاکی، شامگاه یکشنبه با شعار «برونا تیلور» برای پنجمین شب متوالی پس از امتناع هیات منصفه برای محکوم کردن افسرانی که در تیراندازی مرگبار به این زن سیاه پوست نقش داشتند، - جمعیتی از معترضان آمریکایی در لوییویل ایالت کنتاکی، شامگاه یکشنبه با شعار برونا تیلور برای پنجمین شب متوالی پس از امتناع هیات منصفه برای محکوم کردن افسرانی که در تیراندازی مرگبار به این زن سیاه پوست نقش داشتند، به خیابان ها آمدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، گرگ فیشر شهردار لوییویل از یک ساعت مانده به آغاز منع تردد شبانه در ساعت 9 شب به وقت محلی، از مردم خواست به خانه هایشان بروند، اما معترضان به تجمع خودشان ادامه دادند.

پیش از آن مردم معترض در پارک میدان جفرسون که از سوی معترضان پارک برونا نامیده می شود، تجمع کرده و سخنوران تصمیم هیات منصفه عالی را محکوم کردند.

روز شنبه صدها معترض در این شهر ایالت کنتاکی، با شعار جان سیاه پوستان مهم است و عدالت نباشد، صلح نیست به خیابان ها آمدند و برخی معترضان هم با خودروهایشان حضور داشتند و بوق می زدند.

شهر لوییویل بیش از 120 روز است که شاهد اعتراضاتی بر سر مرگ این زن سیاه پوست 26 ساله است که در جریان حمله اشتباهی پلیس کشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراضات در آمریکا؛ کنتاکی همچنان ملتهب از مرگ یک شهروند سیاه پوست

اعتراضات در آمریکا؛ کنتاکی همچنان ملتهب از مرگ یک شهروند سیاه پوست