مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 04:552020-09-28اقتصادي

«نان» با کیفیت می شود


پس از افزایش قیمت نان بایستی شاهد افزایش کیفیت نان باشیم و لذا در صورتی که تخلفاتی مانند کیفیت پایین نان و کم فروشی در یک واحد نانوایی مشاهده شود به شدت با واحد متخلف برخورد می کنیم.

- منوچهر اسبکوه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: نانوایی های استان پس از افزایش قیمت نان در استان های همجوار برای جلوگیری از کاهش کیفیت نان خواستار افزایش قیمت نان شدند که با این موضوع  طی هفته گذشته موافقت شد.

وی با بیان اینکه پس از افزایش قیمت نان بایستی شاهد افزایش کیفیت نان باشیم، افزود: با وجود این افزایش قیمت در صورتی که تخلفاتی مانند کیفیت پایین نان و کم فروشی در یک واحد نانوایی مشاهده شود به شدت با واحد متخلف برخورد می کنیم.

 رییس اتاق اصناف لرستان بیان کرد: چانه هر عددنان لواش 175 گرم است که پس از پخت بایستی به 133 گرم برسد همچنین برای نان های سنگک و ساجی نیز چانه نان 640 و 320 گرم بوده که پس از پخت باید به 500 و 260 گرم برسد.

اسبکوه با اشاره به اینکه مردم در صورت تخلف می توانند به سازمان های مربوطه تماس بگیرند، تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلف مردم می توانند با شماره های 135، 124 و 3381012345 واحد صنفی متخلف را معرفی کنند و در اسرع وقت و با سرعت هر چه بیشتر با آن برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نان» با کیفیت می شود

«نان» با کیفیت می شود