مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 04:552020-09-28سياسي

از اسوه هایی چون آیت الله نجفی همدانی درس بگیریم


مدیر حوزه های علمیه همدان با بیان اینکه باید از اسوه هایی چون آیت الله نجفی همدانی درس بگیریم، گفت: حوزه علمیه در ساختن طلابی چون آیت الله نجفی همدانی وظیفه دارد.

- ایسنا/همدان مدیر حوزه های علمیه همدان با بیان اینکه باید از اسوه هایی چون آیت الله نجفی همدانی درس بگیریم، گفت: حوزه علمیه در ساختن طلابی چون آیت الله نجفی همدانی وظیفه دارد.

آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی شامگاه گذشته یکشنبه ششم مهرماه در آیین رونمایی از کتاب های آیت الله نجفی همدانی در حوزه علمیه همدان، بیان کرد: یکی از مسائل بسیار مهم برای سلوک راه الهی دیدن سالکین این راه است و اگر تنها گفتن و نوشتن کافی بود خداوند کتابی را می فرستاد و تبیین می شد اما در هر زمان باید انبیاء، اولیاء، اوصیاء، اسوه ها و تربیت شوندگانی باشند.

وی با بیان اینکه این مکتب افرادی را می خواهد که دنباله رو آن باشند و از اسوه ها درس بگیرند، مطرح کرد: اگر بخواهیم زندگی الهی داشته باشیم باید اسوه ای برای خود برگزینیم که لیاقت چراغ راه بودن را داشته باشد.

موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه قرآن می فرماید شخص رسول اکرم(ص) برای شما اسوه است، اظهار کرد: در حوزه های علمیه باید درصدد ساخته شدن افراد این چنینی باشیم، یک عالم ربانی باید علم، عمل، جهاد و زندگی اش معرف اسلام باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اسوه هایی چون آیت الله نجفی همدانی درس بگیریم

از اسوه هایی چون آیت الله نجفی همدانی درس بگیریم