مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 04:552020-09-28سياسي

مدیران مس به وعده های خود عمل کنند


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از مدیران مس خواست به وعده های داده شده به ویژه در حوزه صنعت و اشتغال از جمله راه اندازی چهار کارخانه در رفسنجان عمل کنند.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از مدیران مس خواست به وعده های داده شده به ویژه در حوزه صنعت و اشتغال از جمله راه اندازی چهار کارخانه در رفسنجان عمل کنند.

حجت الاسلام حسین جلالی با اشاره به پیگیری و رایزنی های انجام شده با مدیران مس و قول مساعد آنان در خصوص راه اندازی چهار کارخانه بزرگ اشتغالزا در رفسنجان در حوزه مواد شیمیایی، نیروگاه، کود سولفات و کارگاه تعمیر ماشین آلات معدنی اظهار کرد: هنوز هیچ گونه حرکتی در این خصوص انجام نشده و ما تسریع در اقدام مدیر عامل محترم را خواهانیم.

حجت الاسلام جلالی در رابطه با موضوع طرح های اقتصاد مقاومتی نیز، با بیان این که افرادی هستند که می توانند کارگاه های کوچک زودبازده را راه اندازی کنند گفت: در این خصوص ما نظارت و همکاری لازم را اعمال خواهیم کرد که در همین رابطه خواستار اختصاص تسهیلاتی برای اقتصاد مقاومتی در بانک ها شده ایم اما متاسفانه در این زمینه هم فقط امروز و فردا می کنند و هنوز بودجه ای در رابطه با اقتصاد مقاومتی مشخص نشده و ما نگران این موضوع هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران مس به وعده های خود عمل کنند

مدیران مس به وعده های خود عمل کنند