مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 04:552020-09-28بين الملل

دو دلیل سفر وزیر خارجه عراق به تهران


یک کارشناس مسائل غرب آسیا اظهار کرد: احتمال دارد در سفر وزیر خارجه عراق به تهران با توجه به اوضاع این کشور دو موضوع مهم در دستور کار بوده باشد.

- یک کارشناس مسائل غرب آسیا اظهار کرد: احتمال دارد در سفر وزیر خارجه عراق به تهران با توجه به اوضاع این کشور دو موضوع مهم در دستور کار بوده باشد.

صابر گل عنبری در گفت وگو با ایسنا، در ارتباط با سفر اخیر وزیر خارجه عراق به کشورمان و اهداف احتمالی این سفر خاطرنشان کرد: این سفر در شرایط و زمان خاصی انجام شده است و این باعث اهمیت آن می شود و گرنه، اگر بخواهیم آن را در چارچوب رفت وآمدهای دو طرفه ارزیابی کنیم سفر معمولی و طبیعی به نظر می رسد.

وی با بیان این که در حال حاضر تحولات مهمی در عراق و منطقه در حال رخ دادن است و این باعث افزایش پر رنگ شدن نقش بازیگران منطقه ای و فرامنطقه ای نسبت به قبل در عراق شده است، گفت: این روزها تحولات بسیار مهمی در عراق می گذرد و شاید بتوان گفت هدف اصلی سفر فواد حسین رایزنی در ارتباط با این تحولات سهمگین است.

این کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان این که رسما بغداد و تهران در بیان اهداف این سفر به پیگیری اجرای توافقات پیشین اشاره می کنند از جمله توافق های پیشین بین دو کشور در جریان سفر دو سال پیش آقای روحانی به عراق، معتقد است: این که وزیر خارجه عراق بیاید به ایران و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو دلیل سفر وزیر خارجه عراق به تهران

دو دلیل سفر وزیر خارجه عراق به تهران