مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 04:302020-09-28اقتصادي

رفتار خودروسازان همسو با محتکران است! / لزوم حسابرسی عملکرد مدیران صنعت خودرو


مرتضی شجاعی؛ کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو درباره دلایل افزایش مستمر قیمت ها در بازار خودرو گفت: این که قیمت خودرو در بازار آزاد همپای نرخ ارز رشد می کند، - رفتار خودروسازان همسو با محتکران است! / لزوم حسابرسی عملکرد مدیران صنعت خودرو کارشناس صنعت خودرو گفت: مابه التفاوت قیمت شورای رقابت تا بازار آزاد را عملکرد ضعیف خودروساز به مصرف کننده تحمیل می کند.

مرتضی شجاعی؛ کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو درباره دلایل افزایش مستمر قیمت ها در بازار خودرو گفت: این که قیمت خودرو در بازار آزاد همپای نرخ ارز رشد می کند، حاکی از ناتوانی خودروساز در تأمین کالای بازار و فشار تقاضای سرمایه ای است که موازنه بازار را کاملاً به هم ریخته است.

شجاعی درباره تناسب توان مشتریان با قیمت های کنونی گفت: عموم مردم صرفاً از شنیدن نرخ های بازار خودرو شوکه می شوند و در بازار حضور معناداری ندارند.

حجم معاملات در نرخ های کنونی به شدت پایین و نزدیک به صفر است.

اما نکته مهم این است که عرضه کننده در بازار آزاد به جهت صعود ممتد قیمت ها، تمایل چندانی به فروش کالا نشان نمی دهد و انتشار اخبار توقف تولید برخی محصولات، خیال سوداگران را بابت احتکار آسوده کرده و تلاطم مضاعف را در بازار کلیه محصولات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار خودروسازان همسو با محتکران است! / لزوم حسابرسی عملکرد مدیران صنعت خودرو

رفتار خودروسازان همسو با محتکران است! / لزوم حسابرسی عملکرد مدیران صنعت خودرو