مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 04:252020-09-28سياسي

برنامه های هفته گردشگری در گلستان اعلام شد


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از برگزاری 44 ویژه برنامه به مناسبت روز جهانی و هفته گردشگری در استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبالا بردن سطح آگاهی در مورد نقش گردشگری مسئولانه و سفرهای هوشمند در جامعه جهانی و نشان دادن چگونگی تأثیر گردشگری بر ارزش های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در سراسر جهان است.

قندهاری افزود: در راستای گرامیداشت هفته گردشگری در مرکز استان و شهرستان ها از مجموع 44 برنامه 26 برنامه در قالب نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی، اجرای تورهای تفریحی و آموزشی باهدف معرفی ظرفیت های روستاهای هدف گردشگری، دیدار و تجلیل و غیره برگزار می شود.

وی بیان کرد: از مهم ترین آن ها می توان به اعطای اولین پروانه بهره برداری گردشگری کشاورزی کشور به مزرعه کشاورزی توسکا گرگان، رونمایی از سایت بازاریابی گردشگری، برگزاری جشنواره اسب، اجرای طرح های پاک سازی محورهای گردشگری، تشکیل کارگروه فضای مجازی استان اشاره کرد.

قندهاری اضافه کرد: تولید محتوا برای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری روستایی توسط فعالان جوان گردشگری، برگزاری نمایشگاه عکس از جاذبه های گردشگری و اجرای تورهای یک روزه جاذبه ها و روستاهای هدف گردشگری از دیگر برنامه های هفته گردشگری سال 99 در گلستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته گردشگری در گلستان اعلام شد

برنامه های هفته گردشگری در گلستان اعلام شد