مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 04:252020-09-28سياسي

کمک رهبری برای مقابله با کرونا جای دیگری هزینه شده


فقط 27 درصد از کمک یک میلیارد یورویی رهبر معظم انقلاب به بخش بهداشت و درمان برای مقابله با ویروس کرونا تاکنون تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، حسینعلی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با وجود فشارهای فراوانی که کرونا بر نیروی انسانی وارد کرده است اما دولت از پرداخت هزینه‌های بهداشت و درمان طفره می‌رود.

وی افزود: از یک میلیارد یورو کمک رهبر معظم انقلاب به بخش بهداشت و درمان برای مقابله با ویروس کرونا تنها 27 درصد آن تخصیص یافته و این مبلغ نیز از بودجه بهداشت و درمان کسر شده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یک میلیارد دلار از محل صندوق برداشت شده اما در بخش دیگری هزینه شده است که دولت باید در این خصوص شفاف سازی کند و پاسخگوی مطالبه به حق بهداشت و درمان باشد.

وی گفت: رییس جمهور باید دستور پرداخت این مبلغ را صادر کند و به اولویت‌های کشور که سلامت مردم است توجه کند.

شهریاری افزود: حدود ده ماه است که مطالبات شاغلان این بخش پرداخت نشده و فشارهای ناشی از کرونا نیز کادر درمان را فرسوده کرده است.

وی با اشاره به اینکه، دولت باید کادر درمان را دریابد و به نیازهای آنها توجه کند، بیان کرد: دولت از استخدام 22 هزار نفر در بخش بهداشت و درمان خبر می‌دهد در حالی که حقوق نیروهای مشغول به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک رهبری برای مقابله با کرونا جای دیگری هزینه شده

کمک رهبری برای مقابله با کرونا جای دیگری هزینه شده