مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 04:202020-09-28سياسي

زنان، سربازان گمنام جنگ تحمیلی هستند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: زنان سربازان گمنام جنگ تحمیلی هستند و نقش بی بدیلی در دفاع مقدس داشته اند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: زنان سربازان گمنام جنگ تحمیلی هستند و نقش بی بدیلی در دفاع مقدس داشته اند.

محسن رشیدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کشور ما در طول تاریخ درگیر جنگ های فراوانی بوده ولی لفظ مقدس اولین بار به این جنگ هشت ساله اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه فرماندهی این جنگ را عارف ترین، مجتهدترین و عالم ترین فرد یعنی امام خمینی (ره) برعهده داشت، افزود: از جنبه دیگر حضرت امام(ره) در حکمی صدام حسین را کافر و طرفدار کفار می دانست و این نیز یک حکم شرعی است که رهبر جامع الشرایط و مرجع تقلید جهان اسلام، رییس جمهور عراق را کافر دانست و مرز جبهه اسلام و جبهه کفر مشخص شد، از این رو بود که رزمندگان عزیز ما جان شیرین خودشان را کف دست گذاشتند و در میادین نبرد حق علیه باطل حاضر شدند.

رشیدی بیان کرد: زمانی که رژیم بعث عراق به کشور ما حمله کرد مدت زیادی از پیروزی انقلاب نگذشته بود، سپاه پاسداران تازه تشکیل شده عِده و عُده آن چنانی نداشت، برادران پاسدار آموزش های نظامی چندانی ندیده بودند و در بحث تجهیزات نظامی و امکانات، کشور ما چندان قدرتمند نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان، سربازان گمنام جنگ تحمیلی هستند

زنان، سربازان گمنام جنگ تحمیلی هستند