مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 04:152020-09-28سياسي

رزمندگان پیشانی بلند مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت را تفسیر کردند


رزمندگان دفاع مقدس پیشانی بلند مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت را تفسیر کردند.

- ایسنا/لرستان مدیر آموزش وپرورش بروجرد گفت: رزمندگان دفاع مقدس پیشانی بلند مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت را تفسیر کردند.

محمد مهرافزون در همایش یادواره 42 شهدای فرهنگی آموزش وپرورش بروجرد که ششم مهرماه در کانون شهید رجایی برگزار شد، پیرامون اهداف برگزاری یادواره ها، اظهار کرد: با برگزاری کنگره ها، یادمان ها و یادواره ها یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار شهادت در اذهان عمومی و بین آحاد مردم و نسل سوم انقلاب تداعی می شود و همچنین می توان با ابراز رشادت ها و مجاهدت های شهیدان و چهره های ماندگار عرصه جنگ و جهاد چگونگی فرهنگ ایثار و شهادت طلبی را در بین اقشار مختلف به ویژه جوانان گسترش داد.

وی تصریح کرد: زیبایی و دل انگیزی برپایی یادواره شهدا در آن است که برای شناختن و شناساندن این عزیزان به بستر اجتماعی و کانون خانه و زندگی و دوران ایثار و جهاد آن ها بازمی گردیم و عوامل مؤثر در تربیت و شکل پذیری شخصیت این از خود گذشتگان دست از جان شسته را معرفی می کنیم تا نسل های آینده خاستگاه اعتقادی و تربیتی این قهرمانان را بشناسند.

مدیر آموزش وپرورش بروجرد در خصوص برپایی یادواره شهدای فرهنگی شهرستان خاطرنشان کرد: برپایی یادواره 42 شهدای فرهنگی آموزش وپرورش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمندگان پیشانی بلند مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت را تفسیر کردند

رزمندگان پیشانی بلند مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت را تفسیر کردند