مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 04:102020-09-28دانش

امروز آخرین مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه ها 


سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 172 هزار داوطلب در رشته های بدون آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در این رشته ها امروز دوشنبه هفتم مهر پایان می پذیرد.

- سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 172 هزار داوطلب در رشته های بدون آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در این رشته ها امروز دوشنبه هفتم مهر پایان می پذیرد.

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی(معدل کتبی دیپلم) منحصرا به صورت اینترنتی از روز یکشنبه پنج ذ مرداد ماه سال جاری آغاز شده و امروز دوشنبه هفتم مهر ماه پایان می یابد.

وی در ادامه تصریح کرد: تاکنون بیش از 172 هزار نفر برای رشته های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ثبت نام کرده اند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبانی که متقاضی تحصیل در رشته محل های بدون آزمون در دانشگاه ها هستند، نیازی به شرکت در آزمون سراسری 99 ندارند می توانند نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش دوره های مذکور را که از روز چهارشنبه اول مرداد ماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته را مطالعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز آخرین مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه ها 

امروز آخرین مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه ها