مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 04:002020-09-28سياسي

ترامپ:نیازی به انتقال قدرت نیست؛ برنده ایم


رییس جمهوری آمریکا که پیش از این از پاسخ درباره انتقال قدرت پس از انتخابات 13 آبان ماه طفره رفته بود، گفت فکر می کنم ما یک پیروزی فوق‎ العاده خواهیم داشت و نیازی به هیچ گونه انتقال قدرتی نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ عصر یکشنبه در نشست خبری روزانه خود درباره ویروس کرونا این مطلب را مطرح کرد.

رییس جمهوری آمریکا درباره مناظره انتخاباتی که قرار است 2 روز دیگر برگزار شود، در پاسخ به این سوال که آیا مناظره آزمایشی داشته است، گفت: من با این 2 دو نفر که به مراتب باهوشتر از جو خواب آلود هستند، مناظره داشتم.

ترامپ افزود: من سوالات زیادی دریافت کردم و در تمام اوقات هم از مردم سوال می‌کنم.

وی با ناتوان نشان دادن بایدن در پاسخگویی به سوالات و این ادعا که در یک برنامه خبری سوالات به او داده شده بود و در هنگام پاسخ هم به او کمک می‌شد، اظهار کرد: در حال حاضر من در حال اداره یک کشور هستم.

من چهار سال قبل بحث کردم و اگر به نظرسنجی ها نگاه کنید، آن دسته از نظرسنجی‌هایی که از طریق هزاران نفر بیرون آمد، در مجله تایم و بولتن‌های مختلف هم منتشر شد، من همیشه برنده مناظره‌ها بودم.

رییس جمهوری آمریکا ادامه داد: شما اینترنت دارید، نظرسنجی‌های مجله تایم را نگاه کنید، هر موقع مناظره داشتیم، من برنده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ:نیازی به انتقال قدرت نیست؛ برنده ایم

ترامپ:نیازی به انتقال قدرت نیست؛ برنده ایم