مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 04:002020-09-28بين الملل

پوتین: تقویت توان هسته ای روسیه ادامه خواهد یافت


رییس جمهوری روسیه به مناسبت «روز کارگران صنعت هسته ای» گفت، مسکو به تقویت پتانسیل صنعت هسته ای خود ادامه خواهد داد تا به چالش های فناوری و ژئوپولتیکی واکنش نشان دهد.

- رییس جمهوری روسیه به مناسبت روز کارگران صنعت هسته ای گفت، مسکو به تقویت پتانسیل صنعت هسته ای خود ادامه خواهد داد تا به چالش های فناوری و ژئوپولتیکی واکنش نشان دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه در سخنانی گفت: تاریخ اثبات کرده است که کسب دستاوردهایی در حوزه پیچیده ای چون صنعت هسته ای تصادفی نیست، این ها با فعالیت دانشگاه های علمی و مهندسی، کار سیستماتیک ده ها شرکت و هزاران تن، آموزش با کیفیت بالا و سیستم آموزش کارمندان پشتیبانی می شوند.

رییس جمهوری روسیه افزود: امروز توسعه پویای مجموعه هسته ای داخلی، این واقعیت که کار در اینجا دوباره برای جوانان معتبر و جذاب شده است، ثابت می کند که روسیه چنین پتانسیلی را دارد و ما به طور مداوم آن را تقویت خواهیم کرد و به شکل مناسب به چالش های ژئوپولتیک و فناوری قرن 21 پاسخ خواهیم داد.

در اواسط آوریل، پوتین دولت روسیه را به تدوین و تصویب برنامه ای به منظور توسعه فناوروی و علم هسته ای در روسیه تا 2024 موظف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: تقویت توان هسته ای روسیه ادامه خواهد یافت

پوتین: تقویت توان هسته ای روسیه ادامه خواهد یافت