مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 20:052020-09-27سياسي

برگزاری نماز جمعه قم، وابسته به تصویب نهایی ستاد ملی مقابله با کرنا


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم گفت: در صورت تصویب نهایی ستاد ملی مقابله با کرونا، به زودی نماز جمعه در قم و سراسر کشور برپا می شود.

- ایسنا/قم رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم گفت: در صورت تصویب نهایی ستاد ملی مقابله با کرونا، به زودی نماز جمعه در قم و سراسر کشور برپا می شود.

حجت الاسلام علی مهدیزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دستورالعمل شورای سیاست گذاری نماز جمعه به ستاد ملی مبارزه با کرونا تقدیم می شود.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم افزود: در صورت تصویب نهایی ستاد ملی مقابله با کرونا، به زودی نماز جمعه در قم و سراسر کشور برپا می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت در قم جلسه ای با مسئولان شورای سیاست گذاری کشور برگزار شد و همکاری و نظارت خوبی در رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ارائه تب سنج و امکانات بهداشتی را مطالبه کرده ایم.

مهدیزاده بیان کرد: اگر این دستورالمعل در کشور و توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا به تصویب برسد با عنایتی که به دستورالعمل های علوم پزشکی و مراکز بهداشتی در قم داریم و حساسیت قم را نیز ابلاغ کرده، اما وضعیت کرونا با هر رنگی باشد به زودی نماز جمعه برپا می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نماز جمعه قم، وابسته به تصویب نهایی ستاد ملی مقابله با کرنا

برگزاری نماز جمعه قم، وابسته به تصویب نهایی ستاد ملی مقابله با کرنا