مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 19:452020-09-27سياسي

سفر نماینده ولی فقیه در هرمزگان به سوریه


نماینده ولی فیقه در هرمزگان با استقبال رسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق به منظور عقد تفاهم نامه ساخت یکی از اعتاب مقدسه توسط مردم هرمزگان وارد کشور سوریه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با استقبال رسمی ترک آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق وارد کشور سوریه شد.

وی، هدف از سفر را زیارت حرم مطهر عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) همراه با امضای تفاهم نامه ساخت یکی از اعتاب مقدسه در کشور سوریه عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار داشت: فراهم آمدن زمینه ایفای نقش مردم هرمزگان در بازسازی عتبات عالیات یک موهبت الهی است که باید نهایت استفاده را از برد.

حجت الاسلام دکتر عبادی زاده افزود: بازسازی عتبات عالیات همچون دفاع از حرم اهل بیت (ع) دارای اهمیت مذهبی، فرهنگی و سیاسی و اقتصادی است.

وی تصریح کرد: تسهیل زمینه توسل و زیارت در جامعه با تقویت بُعد معنوی و پایبندی عملی به ارزش های اسلامی، تحقق تمدن نوین اسلامی را شتاب می بخشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: مدافعان حرم با ایثار و از خودگذشتی، داعش را به زباله دان تاریخ سپرده و امروز باید همت گماردن نسبت به بازسازی عتبات عالیات یک وظیفه همگانی تلقی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر نماینده ولی فقیه در هرمزگان به سوریه

سفر نماینده ولی فقیه در هرمزگان به سوریه