مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 19:352020-09-27اقتصادي

ارزانی: هرمزگان قطب دوم فولاد کشور خواهد شد


مدیرعامل فولاد هرمزگان در جلسه اقتصاد مقاومتی استان که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و همتی استاندار استان هرمزگان برگزار شد تاکید کرد با توسعه های انجام شده و در دست انجام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فرزاد ارزانی مدیرعامل در جلسه اقتصاد مقاومتی استان ضمن تشکر از حضور معاون اول رییس جمهور در جمع صنایع استان وقدردانی از کمک و همکاری های استاندار هرمزگان ، با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا گفت: بیشترین حجم این تحریم ها بعد از صنایع نفت و گاز ، شرکتهای فولادی از جمله فولاد میارکه، هرمزگان و .

را هدف قرار داد و با وجود تمام این محدودیت ها ایران با افزایش تولید در رده دهم کشورهای تولید کننده فولاد جهان قرار گرفت.

 هرمزگان دومین قطب فولادی کشور خواهد شد ارزانی در ادامه گفت: با توجه به برنامه توسعه فولاد کشور و تولید 55 میلیون تن فولاد در افق 1404 ، با وجود زیرساخت های مطمئن، مجاورت با آب های نیلگون خلیج فارس و عدم وجود مشکل آب در استان هرمزگان ، می توان در منطقه ویژه اقتصادی و صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس حداقل 10 میلیون تن فولاد تولید کرد.

  ارزانی با اشاره به تاثیر این رویداد بر توسعه پایدار منطقه گفت : در حال حاضر 4 میلیون تن فولاد در منطقه ویژه تولید می شود و برای تحقق تولید 10 میلیون تن فولاد ، نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزانی: هرمزگان قطب دوم فولاد کشور خواهد شد

ارزانی: هرمزگان قطب دوم فولاد کشور خواهد شد