مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 19:002020-09-27سياسي

مساجد پایه حضور رزمندگان در دفاع مقدس بودند


مسئول امام محله شهری و معاونت ارتباطات بنیاد هدایت تبلیغات اسلامی کشور گفت: مساجد در هشت سال دفاع مقدس نقش محوری داشته و پایه حضور رزمندگان در دفاع مقدس بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو رزمایش همدلی هم این جایگاه رفیع مجدد به کارگیری شده است به طوری که در محلات با محوریت امام محله و مسجد خدمات بزرگی در حوزه مواسات و خدمات اجتماعی داشته اند.

وی گفت: در راستای جذب امامان روستا در کمیته استانی تعدادی از نهادهای تبلیغی و فرهنگی اعم از دفتر امام جمعه، اوقاف، حوزه علمیه، قرار گاه پیشرفت و خاتم عضو هستند و امامان با نگاه گفتمان سازی و مهارت هایی که یک طلبه در ارتباط با مرم نیاز دارد گفتگو و تبیین می کنیم.

غلامی تصریح کرد: به دنبال احیا و ترویج الگوی گفتمان ساز و مدل فرهنگی و اجتماعی با نگاه حکمرانی جامعه پردازی حول محور مسجد هستیم.

وی با اشاره به اینکه مرحله اول پالایش و سطح بندی روحانیون جذب جدید در استان گلستان و سمنان به پایان رسیده است، افزود: امروز در بحث طرح ملی و آموزش این روحانیون جذب شده قرار گرفته ایم.

مسئول امام محله شهری با اشاره به اینکه قریب هزار مسجد محوری در سطح کشور فعالیت می کنند، گفت: ارائه مشاوره در قالب میز خدمت ویژه امامان محله طراحی شده و راهیار استان هم که رابط مرکز است قدم به قدم در این مسیر حرکت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد پایه حضور رزمندگان در دفاع مقدس بودند

مساجد پایه حضور رزمندگان در دفاع مقدس بودند