مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 18:402020-09-27سياسي

وجود 14 هزار رزمنده در شاهرود/ خانواده های شهدا فراموش نشوند


فرماندار شهرستان شاهرود با اشاره به وجود 14 هزار رزمنده در این شهرستان گفت: خانواده های شهدا نباید در دوران کنونی فراموش شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، نادر فخری عصر امروز در آیین تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان جهاد و شهادت در شهرستان شاهرود، با گرامیداشت ایثار و فداکاری ملت ایران در دوران دفاع مقدس تأکید کرد: افتخار خدمتگزاری به مردمانی را داریم که عالم پرور و شهیدپرور هستند و برای مسؤولان افتخار بزرگی است که در این شهرستان خدمت کنند.

وی با اشاره به اینکه اوایل جنگ همه در صحنه بودند و امروز هم در صحنه هستند، گفت: وجود ایثارگران و خانواده شهدا سبب شده تا بازدارندگی برای نظام ایجاد شود و این لشکر بزرگ ایثارگران و خانواده شهدا را باید سازماندهی کنیم؛ چراکه در تمام عرصه ها بسیار تأثیرگذار خواهند بود.

فرماندار شهرستان شاهرود ادامه داد: در شهرستان شاهرود، با جمعیت 218 هزار نفری، 14 هزار رزمنده و بیش از سه هزار و 500 جانباز و 85 آزاده وجود دارند که بالای 100 هزار نفر وابسته به شهدا، ایثارگران و رزمندگان داریم و برای حفظ این سرمایه باید تلاش کنیم و مراقب باشیم به فراموشی سپرده نشوند.

  فخری با تأکید بر اینکه اگر از سرمایه بزرگ ایثارگران و خانواده شهدا غفلت کنیم، دچار خسران خواهیم شد، افزود: رهبر فرزانه انقلاب بر تجلیل از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 14 هزار رزمنده در شاهرود/ خانواده های شهدا فراموش نشوند

وجود 14 هزار رزمنده در شاهرود/ خانواده های شهدا فراموش نشوند