مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 18:252020-09-27سياسي

سازماندهی گروه های امر به معروف و نهی از منکر برای رفع مشکلات هر محله


جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با اشاره به گروه بندی نیروهای این ستاد گفت: هر گروه با محوریت مسجد محل، ظرفیت ها و مشکلات منطقه خود را شناسایی و پس از جمع بندی اقدام به مطالبه گری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز جلسه سرگروه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور معاون دادستان در محل سالن جلسات مصلی امام خمینی شهرکرد برگزار شد.

رضا مولوی در این جلسه گفت: به منظور فعالیت موثر و پوشش تمامی محلات سطح استان نیروهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر به صورت محله ای گروه بندی شدند.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری ادامه داد:هر گروه امر به معروف و نهی از منکر شامل یک نفر سرگروه و هفت عضو است که همگی در یک منطقه ساکن هستند و در راستای احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در محله خود با برنامه و آموزش های تخصصی مشغول به فعالیت شدند.

وی خاطرنشان کرد: هر گروه با محوریت مسجد محل ظرفیت ها و مشکلات منطقه خود را شناسایی و پس از جمع بندی اقدام به مطالبه گری از دستگاه هایی که می توانند در این زمینه اقدام موثری داشته باشند می کند.

مولوی تاکید کرد: مطالبات و پیشنهادات باید به صورت مکتوب برای مدیر دستگاه مورد نظر از سوی گروه جهادی مکاتبه شود و برای جلوگیری از تداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازماندهی گروه های امر به معروف و نهی از منکر برای رفع مشکلات هر محله

سازماندهی گروه های امر به معروف و نهی از منکر برای رفع مشکلات هر محله