مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 18:152020-09-27بين الملل

تاسیس اولین تیم زنان خنثی سازی مواد منفجره در پلیس دبی


فرماندهی کل پلیس دبی از تکمیل تشکیل اولین گروه زنان متخصص تفتیش امنیتی و خنثی سازی مواد منفجره در اداره امنیت مواد منفجره در اداره کل امنیت تاسیسات و وضعیت اضطراری خبر داد.

- فرماندهی کل پلیس دبی از تکمیل تشکیل اولین گروه زنان متخصص تفتیش امنیتی و خنثی سازی مواد منفجره در اداره امنیت مواد منفجره در اداره کل امنیت تاسیسات و وضعیت اضطراری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، سرهنگ راشد الفلاسی، مدیر اداره کل اعلام کرد، پلیس دبی با کادر زنان فعال در زمینه های تخصصی سخت در حد زمینه های تخصصی مردان تعامل می کند، آنها شایستگی عالی خود را اثبات کرده اند.

او اظهار کرد: تیم زنان در پلیس دبی به دستور و پیگیری مستقیم عبدالله خلیفه المری، رییس پلیس دبی تشکیل شده که به طور دائمی بر اهمیت گشودن چشم اندازهایی به روی زنان برای آموزش و تلاش در تمامی تخصصات مردانه تاکید دارد.

این مقام اماراتی گفت، اعضای تیم براساس شروط و معیارهای اداره امنیت مواد منفجره انتخاب شده اند.

این اداره در سه ماهه آخر سال 2019 آماده سازی تیم اول زنان متشکل از پنج افسر را آغاز کرد که مدت دروه آنها هشت ماه طول کشید.

آنها در دوره های تخصصی کسب مهارت و آموزش های عملی و افزایش شایستگی شرکت کردند و اکنون آماده مشارکت در عملیات خنثی سازی مواد منفجره هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس اولین تیم زنان خنثی سازی مواد منفجره در پلیس دبی

تاسیس اولین تیم زنان خنثی سازی مواد منفجره در پلیس دبی