مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 17:452020-09-27سياسي

مساجد نقش محوری در تربیت انسان های مجاهد دارند


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: آدم های مجاهد در مساجد تربیت و تحویل جامعه می شوند لذا خدمات اصلی سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه مسجد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نور الله ولی نژاد شامگاه یکشنبه در نشست آموزشی طرح ملی جذب و گزینش روحانیون طرح استقرار امامان روستای استان های گلستان و گیلان که در سالن شهید سردار سلیمانی گرگان برگزار شد، اظهارکرد: یکی از ماموریت های سازمان تبلیغات اسلامی در روستاها و مناطق محروم، کارکرد تبلیغی است که در قامت یک امام تعریف شده است و طلاب عهده دار امامت یک بخش از جامعه شده اند.

وی با اشاره به اینکه واژه امام رساترین و کامل ترین کلمه است، افزود: امروز یک طلبه با ایفای نقش امام در محله، پیشگام و تولی گر است و وظیفه مندی اش صرفاً امام جماعت نیست، بلکه در همه شئون زندگی مردم و مباحث اجتماعی دخل و تصرف و نقش حاکمیتی دارد.

ولی نژاد با برجسته خواندن نقش طلاب در جامعه ادامه داد: امامان باید در ابتدای فعالیت خود با مشخص کردن مسیر، مدت سال حضور تبلیغی و موضوع خدمات خود در محله، به دنبال ترسیم فعالیت و چشم انداز امامت باشند و بتوانند عملکرد خود را اندازه گیری کنند.

وی با بیان اینکه مسجد به عنوان تربیت گاه، پرورشگاه، دانشگاه، مدرسه، حوزه و غیره برای ما مهم است، اظهارکرد: آدم های مجاهد در مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد نقش محوری در تربیت انسان های مجاهد دارند

مساجد نقش محوری در تربیت انسان های مجاهد دارند