مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 17:202020-09-27فرهنگي

شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم «مقاومت» به ایستگاه پایانی رسید


بخش نخست شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم «مقاومت» که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد، با برگزاری آیین اختتامیه به کار خود پایان داد.

- بخش نخست شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد، با برگزاری آیین اختتامیه به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به دبیری مهدی عظیمی میرآبادی شامگاه امشب یکشنبه 6 مهرماه همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس، در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

این مراسم در حالی با رعایت پروتکل های بهداشتی میزبان جمعی از سینماگران و علاقمندان سینمای دفاع مقدس بود که به صورت زنده نیز از طریق سامانه های ارتباطی جشنواره در فضای مجازی پخش شد.

مراسم اختتامیه جشنواره مقاومت با بیش از یک ساعت تأخیر در ساعت 20:40 آغاز شد.

در ابتدای این مراسم مهدی عظیمی میرآبادی دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت گفت: بیان هنرمندانه شرط اصلی تأثیر بر مخاطب است؛ تأثیر هنر به خواست مخاطب وابستگی ندارد؛ چرا که هنر خواه ناخواه در مخاطب اثر می گذارد.

در تاریخ ایمان و معرفت جهان، بنیانگذار بنای حفظ حوادث با ادبیات و هنر، حضرت زینب کبری (سلام اللَّه علیها) است، که اگر نبود، حادثه عاشورا در تاریخ نمی ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم «مقاومت» به ایستگاه پایانی رسید

شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم «مقاومت» به ایستگاه پایانی رسید