مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 17:202020-09-27ورزشي

چه وقت پیراهن درآوردن بودن آقا عیسی!


مهاجم تازه وارد پرسپولیس برابر السد گل حساسی را به ثمر رساند و پایه گذار صعود تیمش به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد هرچند که با بی تجربگی یک کارت زرد را دریافت کرد.

- گروه ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تک گل عیسی آل کثیر که در دقیقه 88 با ضربه سر به ثمر رسید، برابر السد پیروز شد و به جمع هشت تیم برتر رقابت ها صعود کرد.

یکی از جنجالی ترین صحنه ها بعد از زدن گل پرسپولیس صورت گرفت؛ جایی که هیچ یک از فوتبال دوستان ایرانی نتوانستند لحظه به ثمر رسیدن گل را ببینند چرا که خوشحالی گل آل کثیر به علت درآوردن پیراهنش سانسور شد.

قطعا تا به این جای کار باز کردن دروازه السد مهم ترین گل دوران بازی آل کثیر بوده اما این بازیکن بعد از زدن گل با بی تجربگی اقدام به درآوردن پیراهن خود کرد غافل از اینکه سال هاست این حرکت از سوی داوران با کارت زرد جریمه می شود! همین کارت زرد آل کثیر می تواند در ادامه راه برای پرسپولیس و خود این بازیکن گران تمام شود و در ادامه باعث از دست رفتن یک بازی برای این مهاجم شود.

مهاجمی که فشارهای اولیه گل نزدن برای تیمش را پشت سرگذاشته و حالا به یک مهره ارزشمند و تاثیر گذار تبدیل شده است در بازی بعدی تیمش باید محتاطانه تر عمل کند تا کارت زرد دیگری را دریافت نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه وقت پیراهن درآوردن بودن آقا عیسی!

چه وقت پیراهن درآوردن بودن آقا عیسی!